Tultiin siis takaisin kotiin hohtokeilaamasta :) Tulin kolmanneksi, ja kun olen se onnellinen lapsi, se ei oikeastaan haittaa yhtään. Ja eihän meillä varsinaisesti mtn kisaa ollutkaan :) Monet kerrat toivoin, että se pieni tyttönen saisi kaadon, ja kerran saikin :D Itsekin sain muutaman kerran. Ehkä neljä tai viisi kertaa. Johdinkin hyvän aikaa, kunnes ensin äitin serkku ohitti minut, ja sitten viimeisillä minuuteilla äiti sai pari pistettä paremman :P Mutta jos totta puhutaan, se oli kyllä hauskaa :DD Saatetaan mennä jopa uudelleenki. Sitähän minäkin toivon :) Vaikka salaa, mutta silti. En itse ottanut ainuttakaan kuvaa siellä, joten en voi liittää tähän nyt mtn. Olen pahoillani siitä, mutta ei kai se teistä niin kiinnostavaa ole kun jotkut hymyilee kuvassa, kun yksi on heittämässä palloa. 

Mutta paljon asiaa ei minullakaan nyt juuri ole. Jos tulee jtn oleellista, kerron siitä. :) Ja kun ei minulla oikeasti ole muutakaan, voisin vaikka kertoa teille jtn faktoja minusta: 

Vihaan linnun jälkiä lumella :D

Pukeudun rennosti, mutta lökäreitä käytän vain ja ainoastaan kun meillä on liikuntaa koulussa. 

Notkoselkä, ja huono ryhti :(

Ei harrastuksia. (Paitsi keräilen schleich elikoita ja minulla on muutama keppari joilla "ratsastan" vain kavereiden kanssa)

Hyvin perso makealle (Tälläkin hetkellä syön karkkia, ja huomenna taas jatkan mässyjen syömistä)

Passiivinen, hiukan optimistinen

Rakastan käyttää "kummallisia" sanoja, joita muut ei välttämättä ymmärrä. (Siis ei tiedä mitä tarkoittaa)

Menen yleensä jo yhdeksältä nukkumaan.. Normaalii mun ikäiselle?

Ilahduin kun huomasin, että blogoani ollaan käyty katsomassa 3 kertaa :DD

Ruskeat hiukset (Tosin ei yksi väriset, vaikka en kertaakaan ole värjännyt)

Harmaan siniset silmät ja pupillin ympärillä vihreää (Tai ruskeaa, se saattaa vaihdella välillä)

Kaksi koiraa

Kokeeseen luku kokeen edeltävänä päivänä ahdistaa. Saatan jopa melkeen alkaa itkee, vaikka tiedän kokeen menevän hyvin. Tosin vielä en kertaakaan ole itkenyt :DD

Itken säikähdyksestä, en kivusta, ja alan parkua vasta sitten kun joku tulee puhumaan minulle :DD Eli jos näet minut jossain naama punaisena ja itkun partaalla, käänny ympäri ja juokse pois :))

Olen 167,5 cm ja paino on joko sopiva tai hiukan alipainoinen. (Voisin kyllä helposti itse sanoa ettei ole sopiva paino)

Todella huono itseluottamus

En ole varma kirjoitetaanko itseluottamus yhteen vai erikseen ;)

Rakastan piirtämistä, julkaisen kuvia kun saan laitettua koneelle.

Tykkään leipomisesta, en kai ole järin hyvä.

Riippuvainen lähimmistä. Yleensä jos olen esim. synttäreillä, seuraan äitiä jatkuvasti tai alkaa hiukan ahdistaa, vaikka paikka olisi täynnä tuttuja.

Haluisin jo töihin. Edes kesätöihin.

Horoskoopiltaan Kalat. (Jonka takia kokeeseen luku myöhään ahdistaa)

Järkiperäinen ihminen. Kohtaloa seuraava. Yliluonnolliseen uskova. (Henget, taikuus yms.)

Jos onnellisuutta kuvattaisiin numeroilla minun numeroni olisi kai 9. Eli olen onnellinen, oikeasti. 

Rakastan opoilua. :DD

En kerro henkilökohtaisista asioista edes äidilleni. (Kuten onko kuukautiseni alkaneet, milloin ne alkoi, tälläisiä)

Teen nyt poikkeuksen, ja sanon että kuukautiset eivät häiritse minua tippaakaan. Paitsi liikkumisen ja mahdollisten kipujen kannalta. Eli toisin sanoen en kuulu niihin jotka sanoo, että menkat ovat syvältä.

Olen jonkun verran omistushaluinen, joten kun kaverini alkoi myös ratsastaa, minua harmitti ja se taisi oikeasti olla yksi syy miksi ratsastuksen lopetinkin sitten.

Todella laaja musiikki maku. Että monet ovat hyviä. Indie rock, Rock, Pop, räppi, Hyvin monet. Ja siis sanon nopeasti, että rockissa sekä 'nuorisorock' että perus rock ovat hyviä. Tosin ei välttämättä kaikki 'perus rovkin' edustaja bändit. 

Rakastan hissaa, ja kun saan kertoa kaikenlaista mitä tiedän, tulen iloiseksi.

Vihaan purukumia, suklaajäätelöä, vissyä, kaakaota, hampurilaisia, hodareita, uimista, kuten jo mainitsin, linnun jälkiä lumella, berliininmunkkeja, munkkeja, (siis syötäviä) niitä dallaspullia (siis missä on sitä keltaista, valkoista ja hilloa) Hmm.. No lisään jos keksin jtn. :D

Ja sitten voin lisäillä tänne jtn jos keksin vielä :)