Heippa kaikille ja tervetuloa tänne tämän blogin pariin :DD Ensimmäiseksi kerron jtn minusta :) Ensinnäkin olen 00 syntynyt, 14 v. tyttö. Minulla (Siis meidän perheellä) on kaksi kultaistanoutajaa, H&H eli Hani ja Helmi. Muita lemmikkejä meillä ei enään olekkaan. Eli ennen oli myös hamstereita ja kaloja :) Minulla on siis itselläni ollut kaksi hamsua, syrkki tyttö, Siru, ja talvikko poika, Sampo. Lisäksi siskollanikin on ollut vaikka kuinka monta hamsua joten on vaikeata muistaa kaikkia kun huono muisti on :)

Olen innokas leipomaan, mutten ottanut köksää valinnaiseksi, koska se on todella ahdistava aine minulle o.o

Kavereita minulla on kolme parasta ja yksi jonka kanssa olemme tuttavia/ystäviä. Lisäksi yksi kavereistani asuu Kuopiossa ja muutti sinne kaiketi 4-2 vuotta sitten. Olen TODELLA huono muistinen joten en muista tarkalleen millä luokalla se oli :) mutta kun hän muutti, se oli kova takaisku minulle. En tietenkään masentunut tai muuta, mutta kun menettää parhaan ystävänsä, on siinä kait jonkin aikaa hiukan surullinen. Onneksi olen sekä passiivinen, että hiukan optimistinen. :) Lisäksi kun hän muutti, sain vanhan kaverini "takaisin" Olimme siis tunteneet jo päiväkodista, mutta koulussa kun tutustuin tuohon uuteen (joka siis muutti Kuopioon) vanhat kaverit jäi vähän elämästä pois. Kun olimme menossa ylä-asteelle, ajattelin, että menisin kuvis luokalle, ja samaa ajatteli uusi-vanha kaverinikin, mutta jostain syystä en myöhemmin halunutkaan mennä sinne luokalle, ja kaverini taas oli menossa sinne, niin jouduin ottaa jonkun toisen kaverikseni uuteen kouluun. Ja niin minulla on nyt kolme parasta kaveria ja ei enään yhtään harmita MIKÄÄN näistä kurjista takaiskuista. :) Paitsi se että olen todella ujo enkä 'pysty' tutustumaan uusiin ihmisiin, ainakaan kovin helposti ja jos kaveri on koko ajan mukana.

Mutta tänään menossa keilaamaan äitin ja tämän serkun sekä pikkuserkkuni kanssa. Harmi, että pikkuserkkuni on minua paljon nuorempi ja enemmän isosiskoni kaveri. Ja siis ikää en osaa pikkuiselle laittaa muuta kuin että on menossa esikouluun. (Ja siskoni taas täyttää tänä vuonna 18) Joten juu, tuota noin :''DD Hauskaa.... hehe :''D

Kysykää minulta ihmeessä ihan mitä vain. Esim. hmm.. No ihan mitä vain niin katson voinko vastata :) (Voi kysyä myös asioita mitkä eivät liity mitenkään aiheeseen)

DSCF1848-normal.jpg

tuossa on siis kuva meitin koirista. :) Helmi on vasemmalla ja Hani on oikealla. Hmm.. Hanin 'hieno' ilme :DD Toi toinen silmä ns. vammaa hiukan :) Sitä tarkoitin hienolla ilmeellä :)